روحیه بالای خانواده های شاهد و ایثارگر ما را ملزم به خدمت مضاعف می کند
کد خبر: 3777683
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
استاندار گیلان:

روحیه بالای خانواده های شاهد و ایثارگر ما را ملزم به خدمت مضاعف می کند

گروه اجتماعی - سالاری روحیه بالای خانواده های شهدا و ایثارگران را بسیار ارزشمند دانست و گفت: وجود این روحیه در جامعه، ما را ملزم به خدمت مضاعف و بی وقفه به مردم می کند.

روحیه بالای خانواده های شاهد و ایثارگر ما را ملزم به خدمت مضاعف می کند

به گزارش ایکنا از گیلان، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز، 11 دی ماه در دیدار با بیت الله فکوری، جانباز 55 درصد عملیات کربلای 5، نقش شهدا، جانبازان و ایثارگران را در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب بی بدیل دانست و گفت: جانبازان با ایثار و فداکاری وصف ناپذیر در راه مردم و وطن از خودشان و همه مشغله ها و دلبستگی های دنیوی گذشتند و قطعا اجر بزرگی نزد خداوند دارند.

وی افزود: هیچ مسئله یا اظهارنظری درخصوص نوع و اهداف هر یک از عملیات های دفاع مقدس صرف نظر از صحت و سقم آن کمترین تاثیری بر اجر و منزلت شهدا و جانبازان نزد ملت ایران نخواهد داشت.

استاندار گیلان تصریح کرد: بعضا شاهد هستیم تاکید بر وابستگی ها و اقدامات ظاهری، هدف اصلی و مقدس شهدا و جانبازان را که همانا تلاش برای سربلندی کشور و آسایش مردم است، تحت الشعاع قرار می دهد.

این مقام مسئول روحیه بالای خانواده های شهدا و ایثارگران را بسیار ارزشمند دانست و گفت: وجود این روحیه در جامعه، ما را ملزم به خدمت مضاعف و بی وقفه به مردم می کند و همواره دعای خیر و حمایت این عزیزان را افتخار می‌دانیم.

سالاری خاطرنشان کرد: خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ثابت کرده اند که برای مصالح عمومی از خودشان گذشت می کنند، اما عده ای که در روزهای سرنوشت ساز از خود هزینه نکرده اند، اکنون خود را دلسوز و مدعی نشان می دهند و متاسفانه برای منافع شخصی و گروهی، همه چیز را قربانی می کنند.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز، جانبازان هشت سال دفاع مقدس را الگوی صبر و بردباری برای جامعه دانست و اظهار کرد: جانبازان که با جراحات حاصل از آن دوران روزگار سختی را می‎گذرانند، نمونه‎ای عینی از فداکاری و ایثار در جامعه ما هستند.

وی از جانبازان به عنوان شاهدان زنده و سند عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل و در دفاع از اسلام و انقلاب از هستی خود گذشتند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از اهتمام استاندار گیلان در اجرای طرح سپاس، خاطرنشان کرد: جانبازان با فداكاری و از دست دادن بخشی از سلامتی خود، امنيت و آرامش را برای مردم ما به ارمغان آوردند و امروز همه ما در مقابل ايثارگری و مجاهدت اين عزيزان مسئول هستيم و وظيفه داريم در جهت خدمتگزاری شايسته به آنان و ترويج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه كوشا باشيم.

انتهای پیام

captcha